Loading...
  • تعداد قسمت 92
  • مدت زمان 11:16:20
  • انتشار خرد 1403
  • آخرین ویرایش خرد 1403

1/3 تکمیل شده

30%
1 - C++ چیست؟

00:05:26

2 - چطور برنامه های سی پلاس پلاس سر هم می شوند؟

00:04:57

3 - محیط توسعه یکپارچه یا IDE چیست؟

00:03:46

4 - نصب برنامه CodeBlocks بر روی ویندوز

00:08:34

5 - نصب برنامه Dev-Cpp بر روی ویندوز

00:08:11

6 - تنظیمات کامپایلر CodeBlocks

00:12:31

7 - ساخت پروژه جدید در CodeBlocks

00:06:20

8 - 0-8 تعریف نقطه شروع برنامه

00:05:20

1/3 تکمیل شده

30%
1 - قواعد زبان C++

00:05:53

2 - نمایش یک متن ساده در خروجی

00:08:35

1/3 تکمیل شده

30%
1 - متغیر چیست؟

00:03:38

2 - تعریف متغیر و قواعد آن

00:06:32

3 - انواع متغیر ها و اندازه های آن

00:07:34

4 - مقادیر قابل پذیرش و بازه متغیرها

00:09:25

5 - گرفتن ورودی از کاربر و ذخیره آن در متغیر

00:03:46

6 - تعریف همزمان چند متغیر هم نوع

00:02:23

1/3 تکمیل شده

30%
1 - عملگرهای جبری

00:12:42

2 - عملگرهای مقایسه ای

00:06:09

3 - عملگرهای منطقی

00:06:50

4 - عملگرهای بیتی

00:18:40

5 - عملگرهای نسبی

00:05:33

6 - عملگر شرطی

00:03:46

1/3 تکمیل شده

30%
2 - 4-2 دستور switch case break برای تصمیم گیری

00:13:51

1/3 تکمیل شده

30%
1 - حلقه چیست؟

00:06:06

2 - حلقه while

00:06:18

3 - حلقه do while

00:03:26

4 - حلقه for

00:12:37

5 - دستور break برای شکست حلقه

00:06:05

6 - دستور continue برای پرش حلقه

00:02:33

7 - دستور goto

00:05:10

8 - حلقه های تو در تو

00:04:07

1/3 تکمیل شده

30%
1 - آرایه چیست؟

00:04:03

2 - تعریف آرایه در C

00:06:39

3 - استفاده از آرایه در عمل

00:06:15

4 - آرایه چند بعدی

00:11:54

5 - نکات کلیدی آرایه

00:03:22

1/3 تکمیل شده

30%
1 - مفهوم آدرس متغیر

00:07:57

2 - ماهیت اشاره‌گر و کاربرد آن

00:11:16

3 - حافظه پویا

00:15:29

4 - حافظه پویا و آرایه‌های چندبعدی

00:13:49

5 - کاربرد عملگرها در اشاره‌گرها

00:10:18

6 - رشته‌ها

00:10:27

1/3 تکمیل شده

30%
1 - مفهوم تابع

00:04:04

2 - چرا باید از توابع استفاده کنیم؟

00:03:17

3 - ساختار تابع در C

00:05:01

4 - قواعد تعریف تابع

00:04:18

5 - دستور return برای بازگشت مقدار از تابع

00:03:03

6 - تابع بدون مقدار بازگشتی

00:03:34

7 - پیاده‌سازی چند نمونه تابع در عمل

00:06:38

8 - پارامترهای پیش‌فرض

00:05:56

9 - فرابارگذاری تابع

00:07:08

10 - پارامترهای ارجاعی

00:09:11

11 - ارجاع با اشاره‌گرها

00:08:21

12 - تابع برخط

00:05:08

1/3 تکمیل شده

30%
1 - برنامه‌نویسی نوین و فلسفه اشیاء

00:08:34

2 - مفهوم کلاس class

00:03:41

3 - مفهوم عضو کلاس Class Member

00:02:42

4 - ساخت یک کلاس ساده در عمل

00:06:17

5 - مثلث شیءگرایی در برنامه‌نویسی

00:02:13

6 - مفهوم پنهان‌سازی داده یا کپسوله‌سازی Encapsulation

00:07:26

7 - تابع سازنده Constructor

00:07:56

8 - تابع نابودگر Destructor

00:07:37

1/3 تکمیل شده

30%
1 - حافظه پویا و اشیاء

00:18:18

2 - وراثت Inheritance

00:12:57

3 - تابع مجازی و چندریختی

00:08:06

4 - رفتار تابع سازنده و مخرب در کلاس‌های فرزند

00:06:50

5 - انتزاع Abstraction

00:03:35

6 - تابع مجازی محض Pure Virtual Function

00:02:04

7 - پیاده‌سازی کلاس انتزاعی Abstract Class

00:07:01

8 - تابع دوست Friend Function

00:05:49

9 - فرابارگذاری عملگر Operator Overloading

00:15:47

11 - عضو ایستای کلاس Static Member

00:11:03

1/3 تکمیل شده

30%
1 - قالب چیست؟ Template

00:05:10

2 - قالب تابع Function Template

00:04:30

3 - قالب کلاس Class Template

00:03:42

4 - ویژه‌سازی قالب Template Specialization

00:06:40

1/3 تکمیل شده

30%
2 - خواندن فایل برای بازیابی داده

00:06:41

1 - نوشتن فایل برای ذخیره داده

00:06:41

1/3 تکمیل شده

30%
1 - خطای زمان اجرا چیست؟ Exception

00:01:44

2 - گرفتن خطای زمان اجرا با try catch

00:06:57

3 - خطای عام Generic Exception

00:02:16

1/3 تکمیل شده

30%
1 - فایل سرایند چیست؟

00:07:28

2 - ساخت فایل سرایند و منبع

00:20:20

1/3 تکمیل شده

30%
1 - تصادفی‌سازی

00:12:22

2 - جدول اَسکی و کاراکترهای خاص

00:09:03

3 - عبارت‌های ثابت Constants

00:06:24

4 - کامنت‌گذاری Commenting

00:04:59

5 - فضای‌نام Namespace

00:18:25

6 - تابع system

00:04:48

1/3 تکمیل شده

30%
1 - سخن آخر و ادامه مسیر یادگیری

00:07:25

برچسب های محبوب

برچسب های محبوب

تابع مجازی محض Pure Virtual Function

  • 4.0/5.0
  • تعداد مهارتجو 3
  • آخرین ویرایش فرو 1402
  • انتشار آذر 1403

توضیحات

تابع مجازی محض یا Pure Virtual Function، نوعی از تابع مجازی است که در ساخت کلاس های انتزاعی یا Abstract Classes کاربرد دارد.
تابع مجازی محض یا Pure Virtual Function، نوعی از تابع مجازی است که در ساخت کلاس های انتزاعی یا Abstract Classes کاربرد دارد.

سوالت را بپرس ...